Jan Luts (iBeauty)

25-10-2013 - Jan Luts (iBeauty)

Zoveel nieuwe tools, zo weinig tijd


​Omdat we weten dat onze klanten druk bezig zijn met het uitbreiden en onderhouden van hun zaak willen we dit moment graag even gebruiken om jullie een kort overzicht te geven van welke nieuwigheden er in iBeauty zitten sinds kort. Iedereen wil graag een bloeiende zaak uitbouwen en in tijden van crisis willen we jullie hier extra bij helpen! Daarom hebben we enkele modules een make-over gegeven:

Kassa:

Onze kassa heeft het voorbije jaar heel wat te verwerken gekregen zowel van jullie kant (extra opbrengsten) als van onze kant (constante verbeteringen). De laatste toevoeging kwam er (alweer) op vraag van enkele klanten.

We hebben subtotalen laten toevoegen aan de kassa waardoor je nu op voorhand weet hoeveel de producten, arrangementen en behandelingen apart zouden kosten. Dit maakt het mogelijk om mits een kleine berekening de korting te berekenen op één van deze onderdelen. Ook weet je nu direct hoeveel de klant zal moeten betalen zonder vervelende berekeningen achteraf of zonder te moeten gaan zoeken naar het juiste bedrag. Alweer enkele seconden tijd gewonnen dus!

Abonnementen:

Omdat we al langer de vraag kregen of we niets konden uitdenken waardoor klanten ook een abonnement konden gebruiken binnen onze software hebben we deze module verder proberen te ontwikkelen. Je kan op dit moment een abonnement toevoegen aan een klant. Binnen de klantenfiche van de specifieke klant kan je de abonnementen van deze klant specifiek bekijken. Ook kan je hier nieuwe abonnementen koppelen aan de klant die automatisch een beurt verloren zien gaan zodra de klant een nieuwe afspraak maakt en dit abonnement geselecteerd is. Bij het aanpassen van de afspraak status, moest de klant niet zijn komen opdagen, kan je ook aangeven of deze beurt er al dan niet vanaf moet gaan. Zo kan je klanten "straffen" voor het niet nakomen van hun afspraken, time = money en niemand heeft graag klanten die hun afspraken niet nakomen. Om een nieuw abonnement type aan te maken ga je gewoon naar jou assortiment waar je alle huidige abonnementen kan bekijken en bewerken. Deze krijgt automatisch een categorie ABO waardoor je binnen je producten snel kunt zoeken op ABO om zo het juiste abonnement te verkopen aan jou klant.