Klantenfiches

Klantenfiches

Klantengegevens continu up-to-date houden is een niet te onderschatten taak, maar het loont steeds de moeite om te investeren in het verzamelen van deze informatie. De kwaliteit van jouw data is essentieel voor doeltreffende communicatie met jouw klanten.iBeauty beschikt over uitgebreide klanteninformatie die je op verschillende momenten getoond wordt, waardoor je hierop kan inspelen. Wat zijn de laatst aangekochte producten? Heeft de klant nog een afspraak genoteerd? Wat is belangrijk om te weten over de klant?

  • Klantenfiche snel toegankelijk via de agenda

    Leer jouw klanten betere kennen door middel van de gepersonaliseerde klantenfiche. De klantenfiche bestaat uit verschillende tabs die je over elk item meer informatie geeft over deze klant. Je kan een overzicht opvragen van volgende en vorige afspraken, foto's opladen om bijvoorbeeld de evolutie van de pedicure netjes te bewaren. Het vrij in te vullen notitieveld geeft je daarnaast de mogelijkheid om zelf eender welke notities toe te voegen. Deze wordt getoond in het afsprakenveld vanuit de agenda. Handig, zo hoef je nergens op te klikken om de belangrijkste informatie onmiddellijk te raadplegen!
  • Klantencategorieën

    Het kan handig zijn om klanten in te delen in verschillende categorieën. Zo kan je bijvoorbeeld een categorie VIP klant aanmaken. Je kan klanten aan de categorie toekennen. Zowel in het klantenoverzicht als in de kassa worden deze labels weergegeven, zo word je eraan herinnerd dat die klant bijvoorbeeld een korting krijgt. Of kan je op basis van een categorie een nieuwsbrief uitsturen.
  • 5 laatst aangekochte producten

    Bij het afrekenen worden automatisch de 5 laatst aangekochte producten getoond met de aankoopdatum. Handig om je aan te zetten om nieuwe producten aan te prijzen, of om snel te kijken wat deze klant aankoopt en hoe vaak. Verkoop van jouw producten wordt op deze manier gestimuleerd.
  • Volgende afspraak

    Bij het afrekenen wordt je automatisch getoond of voor deze klant een volgende afspraak is genoteerd. Speel hierop in en zorg dat je klant steeds een nieuwe afspraak heeft genoteerd.
  • Gepersonaliseerde infofiches

    Je kan in iBeauty nog verder uitbreiden door zelf je eigen salonfiches aan te maken, zo kan je een gepersonaliseerde fiche aanmaken als intakegesprek, pedicurekaart, gelaatskaart... Bepaal zelf welke vragen je jouw klanten wil stellen en maak zo je fiche op. Deze fiches kan je koppelen aan de klant waarvoor dit van toepassing is.

Leer meer over de volgende topics...